mocowanie radiatora na mostku polnocnym

Autor: Paweł Zienkiewicz <pawelz88_at_o2.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:15:17 MET

Od jakiegos czasu ulepszam konfiguracje mojego peceta (jest juz dosc wiekowy
athlon 1200mhz/512 sdram 133mhz) i teraz postanowilem zabrac sie za
chlodzenie mostka polnocnego, gdyz przy dlugiej pracy lapie zbyt duze
temperatury i calosc zaczyna dzialac niestabilnie.

Niestety moja plyta ma na nim tylko aluminiowy radiator, ktory jest
przytwierdzony do chipsetu jakims rodzajem kleju i nie ma w jego otoczeniu
otworow do mocowania radiatora.
Nabylem juz zestaw do chlodzenia miedziany radiator + dobry wentylatorek,
ale pojawil sie problem: Jak to przymocowac?

Czy jest jakis klej przewodzacy cieplo stosowany do tego typu montazu? Jesli
tak to jak sie nazywa i gdzie go moge kupic?
Czy jest jakis inny sposob montarzu? W gre wchodzi kazdy sposob wlaczajac te
domowe.