Re: Raid...na jednej partycji

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:15:38 MET

[B7] Yarii napisał:

> etam parametry podobne

Ja nie patrzę na parametry, tylko na faktyczne wyniki. Mały Raptor
do pięt nie dorasta większemu braciszkowi. Wyraźnie pokazują to
wszystkie testy. Raptor II (74 GB) wybija się wydajnością od
pozostałych dysków SATA/PATA, a Raptor I (36 GB) praktycznie w
każdym teście dostaje po głowie od większości najnowszych, pojemnych
dysków.

Zobacz sam:
http://www.nordichardware.se/Recensioner/?skrivelse=231&page=11
http://www.anandtech.com/storage/showdoc.aspx?i=2116&p=4

Zwróć uwagę też na to porównanie:
http://www.nordichardware.se/skrivelser_img/231/wd36.ich5r.2.61.gif
http://www.nordichardware.se/skrivelser_img/231/wd74.ich5r.2.61.gif
Pierwszy test to Raptor 36 GB, drugi Raptor 74 GB. Jak łatwo
zauważyć, mały Raptor raczej nie ma nic ciekawego do zaoferowania.
Minimalnie lepsze osiągi uzyskuje moja Barracuda 200 GB na PATA.

> kurcze za tego dyska można sobie kupić 4 x 40GB Seagate :-/
> który napewno prześcignie ten dysk w większości benchmarków

Dokładnie. Albo jeden potężny, 200-gigowy, który również będzie
lepszy w większości zastosowań.

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/