Re: mocowanie radiatora na mostku polnocnym

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:27:57 MET

> Niestety moja plyta ma na nim tylko aluminiowy radiator, ktory jest
> przytwierdzony do chipsetu jakims rodzajem kleju i nie ma w jego otoczeniu
> otworow do mocowania radiatora.
> Nabylem juz zestaw do chlodzenia miedziany radiator + dobry wentylatorek,
> ale pojawil sie problem: Jak to przymocowac?

Uwazam ze glupie zrobiles nie sadze zeby sie przegrzewal ten mostek jesli
producent dal taki radiator to powinien wystarczyc dla upartych mozna
wymienic go tak jak ja zrobielm tylko ze ja mialem taki maly coolerek
zamontowany ktory do cichych nie nalezal. 3ba bylo kupic duzy radiator na NB
i juz a teraz bedziesz zbluzgany halasem komputera. Jak nie teraz to za
jakis czas ten wiatrak mocno o sobie da znac a tak w ogole to ten
najmniejsze wiatraki chyba sa najglosniejsze:D

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP-MP 1,45v 2500+@2200MHz + 2x 256MB Twinmos ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@322/239 ]