Re: Stary dysk

Autor: Paweł Tomaszewski <pavel84_at_invalid.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 12:12:34 MET

Kamil_Sz wrote:

> Witam.
> Mam problem z dosc starym dyskiem twardym WDC AC22100H. Windows wlacza sie
> normalnie, lecz po kilkunastu minutach uzywania slychac ze dysk sie
> zatrzymuje, pojawia sie niebieski ekran i jak nacisne esc to wraca do
> windowsa ale dysku jzu nie widac. Dodam ze dysk podlaczony jest do drugiego
> kanalu jako master, a na pierwszym kanale jest stary seagate oraz cdrom lg.
> Konfiguracja mojego kompa to pentium 166mmx, 64 ram simm, stara plyta na
> intel 430vx, s3trio 2mb, voodoo 1 4mb, karta sieciowa 3com, modem i zasilacz
> [...]

Trzeba dysk wymienić :)
Sprawdź czy któreś piny z tyłu dysku nie są luźne. U znajomego ostatnio też
były takie objawy i okazało się, że słabo stykał jeden pin od zasilania.
Najlepiej wszystkie piny delikatnie lutownicą potraktować. Sprawdź też czy
wtyczka od zasilania dobrze się trzyma. Może właśnie w niej są luzy i dysk
się przez to wyłącza...

--
"Jeżeli ktoś uderzy cię w policzek, kopnij go w drugi."
    * recepta na email: zamień invalid na interia *