Re: Stary dysk

Autor: Adam 'Adak' Kępiński <adak61_at_gazeta.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 13:10:34 MET

> Mam problem z dosc starym dyskiem twardym WDC AC22100H. Windows wlacza
sie
> normalnie, lecz po kilkunastu minutach uzywania slychac ze dysk sie
> zatrzymuje, pojawia sie niebieski ekran i jak nacisne esc to wraca do
> windowsa ale dysku jzu nie widac. [...]

Kiedys mialem podobny problem z samsungiem, chiba 4GB.

Dran tak sie grzal, ze po 20 minutach mozna bylo na nim grilla robic, a
przez to padala elektronika i w98 wywalal niebieski ekran, przy
jakiejkolwiek probie dostepu do niego.
Po czym mozna bylo wylaczyc komputer, dac mu pol godziny na ostygniecie, i
znow dzialal te ~20 minut, poki znow sie nie nagrzal.

Skonczylo sie, na przeniesieniu danych i oddaniu dysku do serwisu.

Przedmowcy podawali rozne sposoby - jesli nie poskutkuja to ja dam jeszcze
jeden:
zamontuj nad nim 8cm wentylator, ktory bedzie na niego dmuchal, albo
jeszcze lepiej - pod nim, ktory bedzie chlodzil elektronike - jesli po tym
zabiegu nie bedzie problemow to masz odpowiedz...

--
Adam Kępiński aka Adak (Android Designed for Assassination and Killing)
adak@acn.waw.pl (primary)    ICQ UIN: 21284055