Stary dysk

Autor: Kamil_Sz <kamil_sz_at_op.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 10:39:55 MET

Witam.
Mam problem z dosc starym dyskiem twardym WDC AC22100H. Windows wlacza sie
normalnie, lecz po kilkunastu minutach uzywania slychac ze dysk sie
zatrzymuje, pojawia sie niebieski ekran i jak nacisne esc to wraca do
windowsa ale dysku jzu nie widac. Dodam ze dysk podlaczony jest do drugiego
kanalu jako master, a na pierwszym kanale jest stary seagate oraz cdrom lg.
Konfiguracja mojego kompa to pentium 166mmx, 64 ram simm, stara plyta na
intel 430vx, s3trio 2mb, voodoo 1 4mb, karta sieciowa 3com, modem i zasilacz
AT. Co to moze byc? Moze trzeba wgrac nowy firmware (skad go wziac?) ? Z
gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Kamil