Re: Porównanie dystrybutorów: Action - ABCData -Pronox

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 11:34:49 MET

śro, 22 gru 2004 o 07:02 GMT, arti napisał(a):

> Mam te same wrazenia odnosnie Action - czyli nie polecal bym tego
> sprzedawcy. Za to bardzo milo kupuje mi sie w Pronoxie. W miare szybki
> odbior towaru,

w actionie max 15 min czekania, przynajmniej teraz maja taka zasade w nowo
wybudowanym odziale w warszawie w zamieniu

> mily serwis,

za duzo razy na szczescie nie mialem do czynienia, ale nie mam na co
nazekac

> mili handlowcy,

SOK#1
nie mam na co nazekac

> na porozmawainie z handlowcem i zamowienie podzespolow nie musisz czekac
> kilkadziesiat minut jak w Action.

SOK#1
czekanie 1min to chyba nie jest dlugo?

> Jednym slowem polecam. Acha i cennik na stronie internetowej jest dobrze
> zrobiony, niby to excel podobnie jak w Action ale o niebo lepiej
> przygotowany.

excel jest bleee, action ma super cennik na i-serwisie, cennik jest
aktualny co do minuty, pokazywany jest bierzacy stan podzespolow na
magazynie, mozliwosc zamawianie przez internet, dowoz pod podany adres...

> Zakupy robie w Katowicach.

waeszawa

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][     MP3Blaster is playing now:            ]
[       Ekg: #3781111            ][     Title: , Artist:                      ]