Re: Porównanie dystrybutorów: Action - ABCData -Pronox

Autor: arti <akpinist2_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 07:02:23 MET

ciach...

Mam te same wrazenia odnosnie Action - czyli nie polecal bym tego
sprzedawcy. Za to bardzo milo kupuje mi sie w Pronoxie. W miare szybki
odbior towaru, mily serwis, mili handlowcy, na porozmawainie z handlowcem i
zamowienie podzespolow nie musisz czekac kilkadziesiat minut jak w Action.
Jednym slowem polecam. Acha i cennik na stronie internetowej jest dobrze
zrobiony, niby to excel podobnie jak w Action ale o niebo lepiej
przygotowany. Zakupy robie w Katowicach.

Pozdrawiam
Arti