Re: HP nx7010: Ekran panorama i ból głowy

Autor: Michał Kasprowicz <sdfsasd_at_wp.pl>
Data: Wed 22 Dec 2004 - 11:30:54 MET

> Mam czas do jutra, zeby go oddac, ale moze ktos w Was zna rozwiazanie.
> Thank U from the mountain ;-)

Pod 98 zmeniłem w rejestrze rozdzielczość nie dostępną z poziomu okienek na
320x200 i po restarcie ruszył w tej rozdzielczości. Co do XP nie wiem czy
nadal jest taka możliwość. Specialne programy pozwalają wymusić ponoć
dowolną rozdzielczość, ale LCD może się rządzić własnymi prawami.
Jeśli nie odpowiada Ci ta rozdzielczość, to po co się męczysz? LCD najlepiej
działa w rozdzielczości do której został stworzony i tego nie przeskoczysz.
Oddaj go i weź odpowiednik z normalnym ekranem, bo z czasem mogą wystąpić
inne problemy

Pozdrawiam