Re: Porównanie dystrybutorów: Action - ABCData -Pronox

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Thu 23 Dec 2004 - 01:19:27 MET

czw, 23 gru 2004 o 00:51 GMT, Janusz - Vahanara napisał(a):

> A co to ma do rzeczy?
> Firma nie ma systemu, a nie: "dopiero go wdraża w oddziałach".

nie wiem, widocznie jestem w jakims innym wymiarze, gdzie action wprowadzil
ten system, i dzial to juz od conajmniej chyba roku...

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][    Jak wyglada stosunek w pozycji na      ]
[       Ekg: #3781111            ][    zolwia?                                ]