Re: komputronik - reflekse sfrustrowanego klienta

Autor: axell <axell_at_wywalto.op.pl>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 15:09:02 MET
Message-ID: <41c82e74$1@news.home.net.pl>

> Następnym razem zastanowię się czy moje tzw. nerwy, czas i kasa stracone
> na telefony do sklepu i serwisu, warte są zaoszczędzonych 20 zł. Chyba
> jednak nie. W nowym nadchodzacym roku 2005 życzę Państwu spokojnego snu.

To jeszcze nie jest tak źle skoro zaoszczędziłeś 20 zł , bo ogólnie to
komputronik
nie ma powalających cen, głównym ich atutem jest mnogość towaru.

Pozdrawiam
axell
Received on Tue Dec 21 15:10:24 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 21 Dec 2004 - 15:51:23 MET