Re: Komputer czasami sam sie restartuje

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Tue 21 Dec 2004 - 15:10:03 MET

Użytkownik "Rusałka" <rusania12@yahoo.com> napisał w wiadomości
news:cq99j1$fs1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> tak zrobiłam, rozpakowuje i instaluje na "a" ale sie nie chce nagrac na
> FDD

Odbezpiecz dyskietke przed zapisem....
Ewentualnie wytlumacz na jakiej podstawie stwierdzasz ze "nie chce sie
nagrac". Byc moze jakies komunikaty?

> czy to takie beczułki?

Jesli beczulki tzn ze spuchly (hmmm. chyba nie ma beczek w ksztalcie
walca?)? Jesli walce rownomierne od spodu do wierzchu to _teoretycznie_ sa
dobre.

> mozna go jakoś sprawdzić? Podczas pracy (kiedy się wreszcie uda uruchomic
> win98 nigdy sam nie restartuje, wiec chyba mozna wykluczyc zasilacz?

Najlatwiej byloby go podmienic na dobry markowy mocny zasilacz. Jesli objawy
znikna, tzn ze twoj jest uszkodzony lub za slaby.
Jesli preferujesz trudniejsza wersje, to wyposaz sie w miernik typu
woltomierz, podaj stosowne obciązenie, zadysponuj stosowna wiedza i
przetestuj zasilacz :-D

--
pzdr
rb