Re: Przymiarki do Raptora - prośba o opini

Autor: EP <fhccbeg_at_vagryvafvqr.cy>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:17:09 MET

Użytkownik Maciek D. spłodził:

> BTW, czytając rozmaite opinie na forach odnoszę wrażenie, iż trafił mi
> się wyjątkowy cichy egzemplarz ;)

A może po prostu masz wadę słuchu, przyzwyczaiłeś się, albo po prostu masz
tak głośny pc że tych dysków nie słyszysz ;) Wg mnie raptory są dość głośne,
nie nadają się w domowe zacisze (chyba że dla kogoś cisza nie jest ważna), a
nasłuchałem się nieraz świstu tych dysków (mniejszy i większy).

--
P4 3400Mhz LGA775 * 2x512MB DDR2 533Mhz * Asus P5AD2 Premium