Re: Superszybki Laptop!!!

Autor: Paweł <tomm2k_at_o2.pl>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:12:29 MET

Myślę że nie dałbym tyle pieniędzy na produkt "firmy' eurocos tam

rok temu zrobiłem bład i kupiłem całkiem niezła wtedy actine - czyli tak
samo jak eurocom, medion , gericom - firma polega na tym że kupują w chinach
kadłubki i uzupełniają to o swoje logo

komputer jest o wiele bardziej zawodny - moja actina np potrafi sie zawiesic
w upalny sierpniowy dzień ot tak bez powodu,
nie ma żadnego supportu ze strony producenta, żadnych nowych biosów, żadnych
nowych sterowników - poprostu nic

miałem przedtem notebooka IBM thinkpad i jakoś jest nieporównywalna,

niestety w Polsce najczęściej rządzi cena - ale powiem Ci że dzisiaj bawiłem
się compaqiem armadą z prockiem 1 ghz (ja w actinie mam 2 ghz celerona) i
zaskoczyło mnie że całkiem sporo operacji wykonywał ten compaq szybciej niż
moja actina

więc jako wieloletni użytkownik róznych notebooków odradzam szczerze takie
zakupy, tylko produkty markowe - Dell, IBM, Toshiba , HP