Re: Przymiarki do Raptora - prośba o opini

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijk.com.AN>
Data: Mon 20 Dec 2004 - 22:48:17 MET

Użytkownik "EP" <fhccbeg@vagryvafvqr.cy> napisał w wiadomości
news:cq7fg7$mmf$1@korweta.task.gda.pl...
> Użytkownik Maciek D. spłodził:
> A może po prostu masz wadę słuchu, przyzwyczaiłeś się, albo po prostu masz
> tak głośny pc że tych dysków nie słyszysz ;) Wg mnie raptory są dość
> głośne, nie nadają się w domowe zacisze (chyba że dla kogoś cisza nie
> jest ważna), a nasłuchałem się nieraz świstu tych dysków (mniejszy i
> większy).

    Ale humorek to masz złośliwy... ;P
    Powiem Ci, że przy moim kompie (Policzmy: jeden wiatrak na procu, dwa w
zasilaczu, a pięć innych tłoczy powietrze przez obudowę...) komp mojego
teścia, gdzie prócz wentyla w zasiłce i WhisperRocka na procu hałasuje tylko
twardziel, brzmi jak startująca rakieta. Jedynym dźwiękiem, jaki dobywa się
z mojej budy jest, wspomniane już, metaliczne wycie twardych dysków. I z
przykrością stwierdzam, iż wyją dwa WD (80JB i raptor), jakie tam mam.
Natomiast daleki jestem od stwierdzenia, iż raptorek jest głośniejszy, od
tej 80'tki.
    Z mojej strony EOT. Za późno już na bezowocne dyskusje.

--
Pozdrawiam,
MD