Re: Maty bitumiczne czy gšbka czy maty podłogowa ?

Autor: BSR <basior_at_o2.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 23:13:00 MET

>witam, probuje znalezc odpowiedziec na grupach, ale nie ma konretnej
>odpowiedzi
>tak w tytule ...
>nie wiem na co sie zdecydowac i zeby bylo takie i wyciszajace

...chcialbym dopisac to, ze mam obudowe o podwojnej scianie, oprocz
blachy na zewnatrz mam jeszcze plastik (fikuśna obudowa) i pomiedzy
wlasnie te dwie warstwy chcialbym przykleic te maty, mam nadzieje ze
bedzie to lepiej dzialalo niz mata wewnatrz obudowy, ktora moglaby
zwiekszyc temperature

--
Abit IS7-E, Celek2.4