Re: drukarka laserowa do 1000 zł brutto.

Autor: ostek <ostencjusz_at_gazeta.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 23:10:10 MET

Witam ,
jesli do OKI zamierzasz kupowac orginalne tonery to napewno dlugo ci
popracuje. Te drukarki maja to do siebie, ze jest mozliwosc dosypania
tonera. Jak zamierzasz dopelniac pojemnik to zwroc uwage na to aby nie
mieszac roznych proszkow ze soba, chyba ze rozkrecisz beben i go dokladnie
oczyscisz ze starego "prochu" a jesli nie to szybko zuzyje ci sie beben..
Pozdrawiam.
Ostek.