Re: SLI 6600GT x2 czy 6800GT

Autor: usun_to <_at_autograf.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 23:13:20 MET

Dnia Sun, 19 Dec 2004 20:01:26 +0100, SinusX naskrobał(a):

> Witam
> Zastanawiam sie nad kupnem grafiki do nowego kompa i nie wiem co wybrac czy
> wsadzic 2x GF6600GT czy moze jedna GT6800. Co bedzie wydajniejsze, co
> wybrac, wszelkie sugestie.

SLI było przy Voodoo2 i efekt będzie taki sam czyli:
Za 12 miechów zamiast kupować drugą karte sprzeda się tą za pół ceny doda
drugie tyle i będzie to samo ale na jednym slocie i będzie to sprzedawalne
w kolejny rok za poł ceny a nie za symboliczne 300zł.
Natomiast na dzień dzisiejszy nie ma procka który potrafi obsłużyć 2xSLI
przy mniejszej rozdziałce niz 1600x1200 w AA i ANIZO więc nawet jakbym spał
na kasie to bym się zastanowił 2x.
Być może jakby sie okazało że SLI wspomaga rendering czy inne cuda
graficzne to dla profesjonalistów czy firm reklamowych jest to jakaś opcja
- ale z tego co wiem co GF to czysty playgamer :)

--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org