Re: Maty bitumiczne czy gšbka czy maty podłogowa ?

Autor: Demostenes <demostenes.1_spam__at_neostrada.pl>
Data: Sun 19 Dec 2004 - 23:45:37 MET

Użytkownik "BSR" <basior@o2.pl> napisał w wiadomości
news:qaubs09mmqirf59tg8tsht4gbr8muk2lt3@4ax.com...

> ...chcialbym dopisac to, ze mam obudowe o podwojnej scianie, oprocz
> blachy na zewnatrz mam jeszcze plastik (fikuśna obudowa) i pomiedzy
> wlasnie te dwie warstwy chcialbym przykleic te maty, mam nadzieje ze
> bedzie to lepiej dzialalo niz mata wewnatrz obudowy, ktora moglaby
> zwiekszyc temperature

1. Content-Type: text/plain; charset=us-ascii (w drugiej wiadomości na
szczęscie siepoprawiłeś...

2.jeżeli matę będziesz podgrzewał, to i owszem - będzie zwiększać
temperaturę...

3. Jak już coś wybierzesz, to pamiętaj - otwory muszą być otwarte - lub
zmień chłodzenie na wydajniejsze...

4. jak chesz dobrze wyciszyć, to może zainwestuj w radiatory, wiatraki
wolnoobrotowe i miękkie kieszenie na stacje dysków i dyski...

--
Pozdrawiam, Demostenes.
(skasuj _spam_ z adresu)