Jaka p³yta pod Athlona?

Autor: Mims <sernik_at_polbox.com>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 15:17:28 MET

Witam
Poniewa¿ moja obecna p³yta zrobi³a zgon ;-(
stan±³em przed konieczno¶ci± kupna nowej.
I mam dylemat - co?
Wa¿ne jest by mia³a:
1. kartê sieciow±
2. FireWire
3. SerialAta
4. DualChanel
5. zintegrowan± muzykê
no i oczywiscie - stabilna, w miarê konfigurowalna.
do tej pory mia³em asusa a7m\n8x deluxe- przy którym w sumie bym pozosta³,
ale s³ysza³êm - fakt faktem, od sprzedawcy - ze asusy s± beeee ostatnio,
natomaist abity seri nf7 - s± guuuud.
I moje pytanie - co nabyæ drog± kupna? Abit? Asus? czy moze cos jeszcze
inszego?
Jakies sugestie?
aa, i nie zamierzam przesiadac sie an athlona 64 - w najblizszym
przewidywalnym czasie ;-)
Pozdrawiam
Michau