Re: Jaka p造ta pod Athlona?

Autor: kornik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 16:29:46 MET

witam, mam plyte abita nf7 i nie polecam jej, wpakowalem sie w nia jak
glupi bo chcialem miec inna, ale w sklepie jak mi kompa skladali to akurat
nie mieli i ta mi zaproponowali, a ze jej nie znalem to sie zgodzilem,
strasznie niestabilna, sypie sie strasznie w niej wiatrak , co powoduje ze
sie mostek nagrzewa i sie komp wiesza. ten problem chyba w prawie
wzsystkich wystepuje. teraz mam zaprzyjazniony sklep komputerowy i z zasady
nie sprowadzaja tej plyty zeby nie miec problemow ze zwrotami, jezeli
chcesz jakas dobra plyte to zastanow sie nad ktoras gigabyte ( taka
ciekawostka, ja dalem za plyte kolo 300zl jak ja kupowalem, niektorzy
kumple kupowali rozne plyty abita , asusa i innych i nam sie posypaly
plyty, a jeden co kupil sobie najtanzsa plyte za jakies 130zl asrock chodzi
mu stabilnie i nic sie nie wiesza )