Re: Jaka p³yta pod Athlona?

Autor: winnetou <borntoride_usun_to_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 15:58:59 MET

> do tej pory mia³em asusa a7m\n8x deluxe- przy którym w sumie bym pozosta³,
> ale s³ysza³êm - fakt faktem, od sprzedawcy - ze asusy s± beeee ostatnio,

glupie gadanie, glupiego sprzedawcy...

> I moje pytanie - co nabyæ drog± kupna? Abit? Asus? czy moze cos jeszcze

mialem identyczny dylemet i kupilem Abita-NF7SL. na moj wybor mial tylko
wplyw fakt, ze kuilem mobilnego bartona 2500+ i chialem go ekstremalnie
podkrecic. jestem zadowolony. ale gdybym nie zamierzal podkrecac az tak
bardzo procesora (3600+) to na pewno wybralbym asusa ale poszulabym wersji
plyty do ktorej gratis jako bonus daja bezprzewodowa sieciowke