Re: Jaka p³yta pod Athlona?

Autor: Dentarg <den_at_it64.com>
Data: Thu 16 Dec 2004 - 20:31:04 MET

On Thu, 16 Dec 2004 15:17:28 +0100, "Mims" <sernik@polbox.com> wrote:

>Witam
>Poniewa¿ moja obecna p³yta zrobi³a zgon ;-(
>stan±³em przed konieczno¶ci± kupna nowej.
>I mam dylemat - co?
>Wa¿ne jest by mia³a:
>1. kartê sieciow±
>2. FireWire
>3. SerialAta
>4. DualChanel
>5. zintegrowan± muzykê
Albo Asus A7N8X-E Deluxe, a jak chcesz trochê taniej
to Asus A7V880 ... obie mam i polecam :).
Ale ta druga to AFAIR FireWire nie ma :(.

>no i oczywiscie - stabilna, w miarê konfigurowalna.
>do tej pory mia³em asusa a7m\n8x deluxe- przy którym w sumie bym pozosta³,
>ale s³ysza³êm - fakt faktem, od sprzedawcy - ze asusy s± beeee ostatnio,
>natomaist abity seri nf7 - s± guuuud.
Nie wiem, u mnie w paru Abitach wyexplodowa³y kondensatory,
a w asusach w tym samym czasie w ¯ADNYM ... chyba, ¿e co¶ siê ostatnio
zmieni³o ?

>I moje pytanie - co nabyæ drog± kupna? Abit? Asus? czy moze cos jeszcze
>inszego?
Ja radzê Asusa, mia³em od paru lat tylko jedn± padniêt± ... od razu po
zakupie by³a zimna, w czasie u¿ywania nie pad³ mi ¿adne asus ;), a
abit niestety tak (i to kilka sztuk) ;((.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com