Re: Padajacy dysk

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 11:04:30 MET

Użytkownik "Tomek" <loli_pop@wp.pl> napisał w wiadomości
news:Owdvd.93892$ha.86848@news.chello.at...
> Witam.
[...]
> 1) Czy jezeli skonczyla mi sie pierwotna gwarancja (3 lata), to czy po
> wymianie na nowy, gwarancja liczy sie od nowa?

Tak, powinni Ci wystawic nowa karte gwarancyjna przy wydawaniu nowego
sprzetu.

> 2)Co moze byc przyczyna takiego psucia sie dyskow? Maxtory chyba sa raczej
> dobre niz zle.

Zmien sklep - moze maja jakies wadliwe dostawy albo przewozic sprzetu nie
umieja...

> 3)I jedna sugestia od kolegi ze to zasilacz, ktory podaje napiecia ok:
> +12 -> 12.350
> -12 -> 11.400

Czym mierzone te napiecia? Jesli jakimis programami spod Windows to pomiary
raczej nic nie warte.
Nalezaloby z woltomierzem podejsc do plyty.

--
pzdr
rb