Padajacy dysk

Autor: Tomek <loli_pop_at_wp.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 10:45:18 MET

Witam.
Jakies 3 lata temu kupilem nowy dysk -> maxtor 40 gb,
po 2 latach (nie mam pojecia z jakiej przyczyny) dysk
przestal dzialac (podczas zrzucania softu z kazy - nie
wiem czy to ma znaczenie). BIOS go nie widzial, ale
jako ze byl na gwarancji poszedlem z nim do serwisu.
Dysk wymienili i dali nowke (rok prod 2004), wszystko
dzialalo az pewnego dnia (tez podczas dzialania kazy)
system zaczal strasznie wolno pracowac (otwarcie ie
zajmuje teraz ok 20s), a scan disk znajduje bad sektory
ale nie moze ich usunac. Teraz mam pytanko do Was:
1) Czy jezeli skonczyla mi sie pierwotna gwarancja (3 lata), to czy po
wymianie na nowy, gwarancja liczy sie od nowa?
2)Co moze byc przyczyna takiego psucia sie dyskow? Maxtory chyba sa raczej
dobre niz zle.
3)I jedna sugestia od kolegi ze to zasilacz, ktory podaje napiecia ok:
+12 -> 12.350
-12 -> 11.400

Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie odp.
Tomek