Problem z NFSU2- tekstury

Autor: xaero222 <xaero222_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 11:05:19 MET

Witam

Chciałem grac w Need For Speed Underground2. Niestety nie moge za bardzo bo
mam jakies rozwalone tekstury. Gra chodzi dosc plynnie, lecz tekstury
zwlaszcza na jezdni i tla miasta wygladaja jakos pixelowato. Jakby nie byly
wogole akcelerowane przez karte grafiki. Co moze byc tego przyczyna??
Instalowalem jakis patch ale to nic nie daje.U kumpla tez tak bylo, ale po
czasie samoistnie sie uszykowalo. Mial ktos taki problem? Jak to uszykowac ?
Prosze pomozcie! Te brzydkie tekstury psuja cala przyjemnosc z gry.
Moj config:
Gigabyte 7NF-RZ z najnowszym biosem
Sempron 2500+
512 mb ram
Geforce 4mx( wiem,ze stara, na razie mnie na lepsza nie stac/Nie smiac sie;-)
heheh/-ale u szwagra na gf2mx tekstury sa w porzadku i chodzi ok)
Direct 9.0c+ najnowsze drivery do grafiki.
Prosze o szybka pomoc, z gory dziekuje i pozdrawiam.

xaero