Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: maf <mafmaf_at_wytnij--to.poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 00:17:17 MET

On 12 Dec 2004 08:28:08 +0100, januszek wrote:
>Ja jej post zakonczony "?!" odebralem jako pretensje :) A potem calosc
>watku mnie po prostu rozbawila. Wiec tak - smieszy mnie taka postawa.
[ciach]
Całość wątku Cie rozbawiła a piszesz, że śmieszy cię postawa dziewczyny.
Jeszcze raz: wiedziała co kupić (DDR400), wiedziała jak przetestować
tylko nie była pewna (bo np. jest filologiem iberoamerykańskim) jak
zinterpretować to co zobaczyła, więc spytała się na grupie (też
wiedziała jak to zrobić). Co tu jest śmiesznego?
Mnie nie wydaje się to śmieszne. Problemy ze sprzętem czasem mam, ale
rzadko i je przezwyciężam. Z mojej strony EOT.

--
/ / //-//-    maf   ::   Koniec i bomba, a kto czytał ten trąba (Witold G.)