Re: Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?

Autor: januszek <januszek_at_polska.irc.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 07:31:51 MET

maf napisał(a):

> Całość wątku Cie rozbawiła a piszesz, że śmieszy cię postawa dziewczyny.
> Jeszcze raz: wiedziała co kupić (DDR400), wiedziała jak przetestować
> tylko nie była pewna (bo np. jest filologiem iberoamerykańskim) jak
> zinterpretować to co zobaczyła, więc spytała się na grupie (też
> wiedziała jak to zrobić). Co tu jest śmiesznego?

Powiedz, czym rozni sie:

"Zapłaciłam za 256 Kingstone, a program wykrywa Samsunga!?"

od

"Maly problem z identyfikacja producenta pamieci"

To pierwsze to pretensje/gorzkie zale etc a to drugie to normalne
pytanie na grupie i proba rozwiklania jakiegos problemu.

Przy czym burakiem w Twojej wypowiedzi jest filologia iberoamerykanska - jestem
przekonany, ze filolog iberoamerykanski potrafi precyzyjnie tytulowac swoje
wypowiedzi :PPP Zapewne zdaje sobie sprawe i z tego, ze kiedy stawia sie komus
jakies pytania to nie mozna jednoaczesnie chowac sie za EOT ;P

j.