Zwieszający sie komputer PROSZEO O SZYBKA POMOC

Autor: K. <kadryjanowski_at_op.pl>
Data: Mon 13 Dec 2004 - 00:17:35 MET

Mam problem gdyz co chwila mi sie zwiesza komputer testowalem programami
antywirusowymi, AVG, Ad-aware, Spybots i hijack wiec wirusow napewno nie ma.
Testowalem komputer programami dzialajacymi pod win xp do cpu ( Hot CPU
Tester 4.2.2) i do pamieci (memtest) i zadnych błedow nie znalazly.
Sciagnalem program goldmem 5.07 i podczas wlaczania programu spod DOSa
Podczas Analizy wywala mi cos takiego " ERROR! Extended memory driver
detected!" Nie wiem czy mam zepsutą pamieć gdyz inne programy nic nie
nzlazly. Prosze o podpowiedz gdyz nie wiem co jeszcze moge zrobic. A
komputer calu czas sie wiesza po kilku minutach pracy.