Re: Zasilacz do Athlona 1700XP+

Autor: strOOs <strOOs83-CUT-_at_go2.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:51:15 MET

"Jolly Roger" <nie_posiadam@maila.w.pl> wrote in message
news:1gykiljj3szrd.xvw9zl5vdh7l.dlg@40tude.net...

> No to można się pobawić w wyciszanie. Można wsawić jakieś cichsze
> śmigiełko i po sprawie (może coś z kontrolą obrotów albo jakiś opornik
> wlutować). Wypadałoby też wyczyścić cały zasilacz z kurzu.

Czyszczenie jutro, a jak nic nie da to opornik wstawie. Jaki najlepszy na
poczatek?

> A może to nie twój wiatrak w zasilaczu tak hałasuje? Wiatrak na
> grafice jak i na procku (widzę że masz pentagrama bez regulatora
> obrotów) mogą się dać we znaki. Chłodzenie z grafiki najlepiej wywalić
> i dać jakiś sporawy radiator. Dodatkowo podepnij regulator obrotów do
> pentagrama i zrobi się zdecydowanie ciszej.

Pentagram zalozylem wczoraj, bo wczesniejszy trzymal 63C na procku i po
prostu wolalem zamienic na cos bezpieczniejszego. Ma 26dB bodajze, wiec dosc
cichy jest.
Grafika smiga bez wiatraka a nwet nie pamietam czy ma radiator ;]

> No to zapas jest sporawy. Jeżeli koniecznie musisz mieć coś nwego w
> cenie do 100 zł, to można pomyśleć o modecomie 300GT, który ma bardzo
> dobre parametry i jest raczej cichy.

Niekoniecznie chce cos kupowac, po prostu wolalbym nie obudzic sie kiedys "z
reka w nocniku" jak tu wkolo panuja codegen'y 400W ;)
A co do napiec to sa w normie - najbardziej odchodzi 12V i wykazuje kolo
12,3-12,48, ale to i tak max 4% odchylu.

Wiec zostaje z tym co mam:) Jutro go rozkrece i poczyszcze.
A, jednak to 235W - FSP235-60GI.