Re: Zasilacz do Athlona 1700XP+

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Tue 07 Dec 2004 - 10:52:37 MET

Dnia Mon, 6 Dec 2004 21:21:26 +0100, strOOs napisał(a):

> Fortron 250W z 5cioma wyjsciami na dyski itd.
> Jednak po dluzszym zastanowieniu przy tak zracym prad procku przydaloby sie
> wymienic ten zasilacz...

Spoko powinien wytrzymac. Poratowalem kiedys kolege moim Fortronem 245W (z
duzym smiglem) bo mu Codeshit 300W przestal sie wyrabiac i tak mi juz od
roku go oddaje (zasila nim Thortona 2000XP, 2 dyski, nagrywarke i GF4 MX).

> Ogolnie rzecz biorac chcialbym zainwestowac tak do 100zl - moze byc i z
> Allegro.
> Myslalem nad Fortron/Enlight 300W. Czy te 300W, ktore w tescie THG wypadaja
> kolo 370W wystarcza na dysk, 2 napedy i Athlona? Grafika to GF2MX DDR
> Creative'a.

U mnie wystarcza. (Patrz SIG) Kupilem kiedys za 80zl i tak sobie smiga
prawie bez przerw.

> Ogolnie rzecz biorac bardziej bylbym za jakims prostszym (czytaj kolo
> 300-350W) modelem firmowym niz za czyms takim jak Codegen 400W.

Prawidlowo.

> Jak wyglada sprawa jakosci firm (porownawczo): Chieftec, Fortron, Huntkey,
> Enlight, QTEC.

O QTEC zapomnij - lipa straszna. Chiefy od pewengo czasu sa nierowne
(czytaj tansze i gorsze i te drozsze ktore trzymaja klase - sporo ostatnio
o tym).

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]