Re: Laptop IBM ThinkPad T22 -- jak uruchomic TV OUT ???

Autor: szelas <szelas_at_ODSPAMIACZgazeta.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:52:20 MET

> Dziwne. svideo to standard i nie ma tam miejsca na dowolnosc.

Nie chcę się kłucić, nie jestem elektronikiem.
Opisałem tylko mój przypadek, na oryginalnym kablu wszystko było ok a na
trzech kupionych w różnych miejscach kablach była "lipa"

Teraz mam T41, również ATI i również z tymi luźno kupionymi kabelkami
nie chce współpracować. Oryginalny kabelek mam, ale nie pasuje do TV
więc nie sprawdzałem. Kupiłem kabelek, który ktoś mi polecił i jest okey