Re: Zasilacz do Athlona 1700XP+

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Mon 06 Dec 2004 - 22:38:30 MET

Niejaki strOOs w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> Ogolnie rzecz biorac jego minus to glosnosc:)
No to można się pobawić w wyciszanie. Można wsawić jakieś cichsze
śmigiełko i po sprawie (może coś z kontrolą obrotów albo jakiś opornik
wlutować). Wypadałoby też wyczyścić cały zasilacz z kurzu.
A może to nie twój wiatrak w zasilaczu tak hałasuje? Wiatrak na
grafice jak i na procku (widzę że masz pentagrama bez regulatora
obrotów) mogą się dać we znaki. Chłodzenie z grafiki najlepiej wywalić
i dać jakiś sporawy radiator. Dodatkowo podepnij regulator obrotów do
pentagrama i zrobi się zdecydowanie ciszej.

> procek: Athlon 1700XP+ + Pentagram Q-80 Al
> plyta: Matsonic KT400A
> pamiec 2x256MB DDR (333+266)
> dysk Seagate Medalist 40GB
> grafika: Creative GF2MX 32MB DDR
> dzwiek SB Live! 5.1 Digital
> napedy: Lite-ON 1633S + Teac CDW-58E
> i dalej juz nie wiem co, jakas sieciowka, kilka urzadzen na USB i to
> wszystko.
> Monitor 19" ma osobno zasilanie.
No to zapas jest sporawy. Jeżeli koniecznie musisz mieć coś nwego w
cenie do 100 zł, to można pomyśleć o modecomie 300GT, który ma bardzo
dobre parametry i jest raczej cichy.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)