Re: Jaką drukarkę do domu?

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:42:04 MET

> krzyzyki i cięzko jej było przerwać, napełnianie kartridży nigdy sie nie
> udawało, ani w domu, ani w sklepie. Wreszcie kupiłem najtańszą Lexmark,
jak

    Zawsze chciałem zobaczyć jak ktoś napełnia właśnie te kartridźe z HP
serii 600 i się mu nie uda. To jest urządzenie wręcz idiotoodporne - tak mi
się wydaje - i trudno coś żle zrobić. Dawno temu :-) Kolega napełniał taki
kardridź od HP 500 atramentem od piór wiecznych Pelikan aż 17 razy. i nigdy
się nie pochlapał - byłem kilka razy przy tej operacji. I robił to
strzykawką, a nie zestawami do napełniania.
    Sam używam HP 690 i uważam ją za przeżytek, ale u mnie sprawuje się
b.dobrze. Gdyby nie to, że od roku drukuję już bardzo mało - 200 stron na
miesiąc, to dawno bym ją zmienił na lasera.

Pozdrrr... Reksio