Re: calkowita pamiec fizyczna vs. dostepna pamiec fizyczna

Autor: mati <mati_23_at_vp.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:45:58 MET

nnowy wrote:

> to mi nic nie mówi :-) jak dla mnie, to mało informacji
> gdzie Ci system podaje takie informacje, bo nie za bardzo kojarzę gdzie je
> wyczytałeś??
"Informacje o systemie" - taka aplikacje znalazlem, pewnie windowsowa...

jaki Windows masz postawiony?
XP Professional

To mam teraz nowe pytanie. Czy jezeli w Panelu sterowania -> wlasciwosci
systemu, mam pokazane 1,25GB RAM to czy ta pamiec jest rzeczywiscie
wykorzystywana przez windows?? (oczywiscie jesli potrzeba).
I jaka ustawic pamiec wirtualna przy takiej ilosci RAM-u zeby windows
dzialal wydajnie i wykorzystywal te pamiec RAM. ????
Help, bo sie nie bardzo znam na tych rzeczach.