Lite-ON SOHW 1633S - czytanie CD

Autor: strOOs <strOOs83-CUT-_at_go2.pl>
Data: Sun 05 Dec 2004 - 00:41:46 MET

Witam.

Zakupilem dzis w promocji w MM ta nagrywarke i... nie chce czytac oryginalow
;p wg mnie tragedia. CDR czyta ok, CDRW to samo, DVD oryginaly super.
Ale 2 oryginalki na poczatek wlozylem do czytnika i kiszka z obydwoma...
Najgorsze to to, ze nie czyta wlasnie plyt dolaczonych do napedu... I teraz
czeka mnie pozostawienie w kompie chyba Teac'a CDW-58E do czytania CD.
Wyjalem, wiec nie spojrze czy te CD sa skopsane czy to Lite-On
O dziwo, inne oryginaly smigaja. Sprawdzone na kilku gierkach.
To czy to moze byc taki niefart, ze akurat plyty dolaczone do DVD nie
chodza? Czy po prostu te DVD kiepsko czytaja plyty...?
Bede wdzieczny za opinie, jak cos to zwrot do MM albo wymiana na nastepny
egzemplarz...