Re: Jaką drukarkę do domu?

Autor: Janusz Kornaga <kornaga_at_wp.pl>
Data: Sat 04 Dec 2004 - 22:46:07 MET

Użytkownik "michał" <mikol@spamusun.aster.pl> napisał w wiadomości
news:cot2vq$g05$1@news.onet.pl...
> Jaką poleciacie drukarkę do domu. Myślałem o jakimś najtańszym
> lexmarku którego bym potem pompował tuszem

I bardzo dobrze myślisz, my przez parę lat męczyliśmy się z drukarką HP
640C, która ni stąd ni z owąd nagle zaczynała drukować jakieś serduszka i
krzyzyki i cięzko jej było przerwać, napełnianie kartridży nigdy sie nie
udawało, ani w domu, ani w sklepie. Wreszcie kupiłem najtańszą Lexmark, jak
moje panie zobaczyły, to mnie skrzyczały: taka mała, taka tandetna. Ale jak
zobaczyły ją w akcji, to sie zdziwiły: tak cicho, tak szybko, tak ładnie,
tak dobrze. Nie sprawia żadnych problemów, juz napełnialiśmy pojemnik i
działa dobrze.