Re: napęd DVD Asus E616P2

Autor: WojtasJD <not_at_now.pl>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 23:18:56 MET

> Ja przeczytałem, że na Toshibie nie można nagrać
> płyty CD z overburningiem, a właśnie taką nagrałem. :)
>
> Przeczytałem też, że źle nagrywa na słabych płytach,
> [...]

przeciez to jest _czytnik_ DVD/CD ...

tu co nieco:
http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/dvdrom_r1/index.php3

wyroznikiem tego napedu jest ATA100
(no i to juz jest 'jakis' powod by krzyczec "... mozna go podlaczyc
 razem z dyskiem ATA100 do jednej tasmy i nie spowalniac jego pracy ...")

tez sie kiedys (co prawda to chyba 'drugie wydanie' -> 616P2 ) zastanawialem
ale ze wzgledu na odczyt zabezpieczen i szybkosc zrzucania DVD (CSS
encrypted)
wzialem LiteOna 166S.