Re: napęd DVD Asus E616P2

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 22:31:50 MET

"rafal z." cqv764$8pf$1@news.onet.pl

> Chcę kupić napęd DVD bo stary wysłużony CD EOM Acer po 4 latach podziękował.

Ja miałem pięć lat napęd HP, któremu ja podziękowałem. :)
Bywało, że nagrywałem na nim płytę po płycie (ciągle tę samą CDRW)
przez wiele godzin. :) I płyta i napęd były ,,ciepłe". :)
I odłożyłem ten napęd, choć był do ostatnich chwil całkiem sprawny. :)

> Upatrzyłem sobie Asusa model DVD-E616P2.
> Jak wam się ten napęd sprawuje ?
> Gdzies czytałem, ze nie można na nim kopiować z powodu zabezpieczeń.
> Napiszcie czy to prawda, jakie ma niedogodności.

Ja przeczytałem, że na Toshibie nie można nagrać
płyty CD z overburningiem, a właśnie taką nagrałem. :)

Przeczytałem też, że źle nagrywa na słabych płytach,
a ja nagrywałem z powodzeniem na MediaStore. :)
Tyle tylko, że nie udało i się nagrać poprawnie
przy pomocy Nero, a przy pomocy innych programów,
jak na przykład Adware (instaluje ,,wirusy", czy
raczej konie trojańskie, które jednak nie czynią
krzywdy i są łatwe do usunięcia) Burn4Free
(i jeszcze jakieś Adware) komercyjne CloneCD
i jakieś freeware -- nazw nie pamiętam. :)

Słowem -- warto samemu sprawdzić to, co inni piszą jako prawdę. :)
(nierzadko ,,świętą" prawdę)

E. :)