Re: napęd DVD Asus E616P2

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 29 Dec 2004 - 23:27:47 MET

"WojtasJD" k3GAd.13034$BO5.411@news.chello.at

> przeciez to jest _czytnik_ DVD/CD ...

Chodziło mi o to, że to, co inni piszą -- niekoniecznie jest prawdą. :)
Chciałem w ten sposób zachęcić pytającego do samodzielnych poszukiwań. :)

Równie dobrze mógłby pisać o karcie graficznej. :)

> tu co nieco:
> http://www.cdrinfo.pl/cdr/hard/dvdrom_r1/index.php3

> wyroznikiem tego napedu jest ATA100
> (no i to juz jest 'jakis' powod by krzyczec "... mozna go podlaczyc
> razem z dyskiem ATA100 do jednej tasmy i nie spowalniac jego pracy ...")

O tym niedawno była gorąca dyskusja:
 -- Czy na jednej tasiemce EIDE można łączyć bez :) strat
    urządzenia pracujące w różnych trybach UDMA/PIO. :)
I zdania są podzielone. :) (mnie uczono, że nie można)

E. :)