Re: Windows XP na dysku SCSI.

Autor: Savior <savior666_at_wp.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 22:57:16 MET

Sniper napisał(a):

> A może napisz jaki masz dysk? Bo może wystarczy wymienić na zwykły,
> nowy dysk IDE/SATA? Przykładowo, ogromną wydajność ma Seagate
> Barracuda 200 GB (mniejsze modele już są przeciętne). Mając taki
> dysk raczej grzechem jest mówienie, że system wolno działa.

Mam Baracude 160 Sata.

> Mimo wszystko, jeśli taka wydajność cię nie zadowala, to pomyśl o WD
> Raptor 74 GB. Ten napęd naprawdę sporo potrafi, a w zestawieniu z
> drugim przyjacielem w strippingu potrafią zwalić z nóg.

Własnie teraz patrze na testy na stonie PClab i widze ze ten Raptor
bedzie dobrym rozwiazaniem.

> Jeśli to nadal za mało, to zostaje już tylko Seagate Cheetah X15.
> Pojedynczy jest niewiele szybszy od tego Raptora, ale w RAIDzie jest
> nie do pokonania. Tylko cena też potrafi sprowadzić na ziemię.

Seagate Cheetah X15 18 gb kosztuje na allegro 279,00 zł
to tez nie jest taka wielka cena jeśli ma to bardzo dobrze chodzić. Ale
wyczytałem ze te dyski nie są lepsze od tych 10000 obrotowych. Co wy na
to ??

Daje do myślenia :)

Co daje ten raid (przy ide i scsi)??

Pzdr