Re: Skype a karta dźwiękowa

Autor: pbanasik <pbanasik_at_(;-)poczta.onet.pl>
Data: Wed 01 Dec 2004 - 22:59:26 MET

Użytkownik "Sander" <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał w wiadomości
news:cold2v.h4.6@Hobby.od.18.lat...

> Na stronie Skype pisze Ci wyraźnie: "PC running Windows 2000 or XP" ...

Ale piszą też, że pod wcześniejszymi systemami może działać, choc nie daja
gwarancji. Nie dziala na pewno jedynie pod NT. Zresztą Skype pod Win 98SE
zainstalował sie poprawnie. Jest natomiast wzmianka o problemach z kartami
dzwiekowymi, ale bez przepisu na rozwiązanie. Na samych płytkach Chipa pisze
wyraźnie - 98/2000/XP.
Zatem poszukuję rad zaawansowanych użytkowników Skypa, którzy z problemami z
driverem karty dźwiekowej sie zetknęli i je rozwiązali.

Pozdrawiam
Pawcio