Re: OVERCLOCKING

Autor: Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 15:33:34 MET DST

Użytkownik "Shortys" <shortys1@o2.pl> napisał w wiadomości
news:c9fbda$6d$1@atlantis.news.tpi.pl...
> I właśnie o taką radę mi chodziło :D Wielkie THX. Tylko mam jeszcze jedno
> pytanko odnoście tych kabelków SATA. Czy dużo droższe są HDD z wejściem na
> taką wtyczkę?

zalezy od modelu.
Roznica w cenie miedzy dyskiem ATA i SATA to od 40 do 100 pln-ow.

> A co do tych procków to mówisz że z 2500+(1866Mhz) da się zrobić 3400+
(2200
> Mhz)

2200 realnej to PR3200+
Bartony 2500+ M kreca sie nieco wyzej... chyba cos okolo 2300.

> no i jak widać wynik jest dobry aczkolwiek taktowanie podniesie sie
> zaledwie o 400 Mhz.

patrzac na cyfry mozna powiedziec ze zadna rewelacja.
ale..
po A : nic cie to nie kosztuje
po B: ryzyko zadne
po C i najwazniejsze: zmieniasz czestotliwosci FSB ze 166 do 200.
A to juz powazny kopniak dla celego systemu. To nie tylko zwiekszenie
mocy przerobowej samego proca. Oczywiscie uwzglednij te czestotliwosc
przy zakupie pamieci.

> Takie P4 2,4 Ghz można podnieść na bezpiecznej granicy
> do 3,2 Ghz alatego tu jeszcze nie jestem dokońca przekonany co do wyboru.
> Jedyne co mi sie podoba w AMD to cena. Ale dzięki za rade.

bez dwoch zdan.. przy zblizonych do P4 wynikach dac za komplet
proc - plyta kilka setek mniej to dla mnie duzo i decydujaca roznica.

pozdr.
Przemek.