Re: OVERCLOCKING

Autor: Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 15:27:38 MET DST

Użytkownik "von" <antyspam@mydomain.com> napisał w wiadomości
news:c9fb7u$j8b$1@korweta.task.gda.pl...

> Tu mógłbym się kłócić.
> Przede wszsystkim różnica między obydwoma płytami polega na tym, że
> 8RDA3+ wspiera oficjalnie procesory z 200Mhz magistralą (czyli
> efektywnie 400MHz)

8rda+ rev 2 lub 2.1 tez ma oficjalne 200.
Wczesniejsze revy pomimo braku informacji o wspieraniu 200 chodza
na tej czestotliwosci bez problemu.
Po zmianie biosu nawet wczesniejsze revy staja sie oficjalnymi :).
Pomijam fakt ze obecnie nie kupisz w sklepie wczesniejszych serii 8RDA+.

> Dodatkowym plusem 8RDA+ może być to, że
> mostek północny jest chłodzony pasywnie i nie jest źródłem dodatkowego
> hałasu.

i mozna go bez problemu zdjac. Temperatura chipsetu nie przekracza wowczas
32stopni.
IMHO wyglada jak zaleta niz wada. Zawsze mozna zalozyc i nie trzeba kupowac
;).

pozdr.
Przemek.