Re: OVERCLOCKING

Autor: Shortys <shortys1_at_o2.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 15:13:54 MET DST

> 8RDA3+ ma zwykly kodek c-Media szesciokanalowy.
> Plusem moze byc obecnosc SATA, jesli ktos ma zamiar montowac dyski tego
> typu.
> Poza mozliwoscia podlaczenia wiekszej ilosci napedow zysk z posiadania
dysku
> SATA
> jest zaden. O nie.. sklamalem... kable sata sa bardzo wąskie, dzieki czemu
> srodek kompa sprawia lepsze wrazenie estetyczne.

I właśnie o taką radę mi chodziło :D Wielkie THX. Tylko mam jeszcze jedno
pytanko odnoście tych kabelków SATA. Czy dużo droższe są HDD z wejściem na
taką wtyczkę?

> Zalezy od serii, ale zazwyczaj ida bardzo wysoko.
> Jesli myslisz o OC kup sobie Bartona 2500+ M. Ta seria kreci sie
> podobniez bez problemu do poziomu 3400+ i wyzej a cena niewiele wyzsza.
> Pisze 'podobniez' bo tyle mozna wyczytac z recenzji, sam nei sprawdzalem.
> U mnie barton 2500+ z zablokowanym mnoznikiem chodzi stabilnie jako 3200+
> bez podnoszenia napiecia, na plycie 8RDA3+. Dodatkowo zeby bylo ciszej
> mozna zdjac wentylatorek z chipsetu bez obawy ze temperatura drastycznie
> wzrosnie.

A co do tych procków to mówisz że z 2500+(1866Mhz) da się zrobić 3400+ (2200
Mhz) no i jak widać wynik jest dobry aczkolwiek taktowanie podniesie sie
zaledwie o 400 Mhz. Takie P4 2,4 Ghz można podnieść na bezpiecznej granicy
do 3,2 Ghz alatego tu jeszcze nie jestem dokońca przekonany co do wyboru.
Jedyne co mi sie podoba w AMD to cena. Ale dzięki za rade.

Pozdro

                                               Shortys