Re: OVERCLOCKING

Autor: Mancer <mancer_at_o2.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 22:44:43 MET DST

"Przemek_Szrk" <szarkiz@gazeta.pl> wrote:

> Zalezy od serii, ale zazwyczaj ida bardzo wysoko.

Dokładnie.

Dodatkowo im starsza seria tym lepiej. Z nowymi jest mniej
różowo.

Jeśli chodzi o Athlony Xp to ostatnio się bawiłem:

1) Dość stara seria 2500Xp+. Stabilnie działał na 2.2GHz (szyna 200)
Dawało się więcej (przy lekko podniesionym napięciu dochodził do
ok 2.5Ghz ), ale pamięci mi nie wyrabiały, a dodatkowo miałem
kiepski wiatrak.

2) Nowa seria 2500Xp. Kupiłem 2 procesory w sklepie.
- Jeden działa w tej chwili stabilnie (właśnie z niego
piszę) na 2.2 (3200+). Mam dość kiepski wiatrak. Spire
silient cośtam IV i zasilacz Tracera.

- Brat ma nowego Chiefteca, 5 wiatraków w obudowie, wypasiony
miedziany wiatrak na procu z możliwością kręcenia się na
3.5tys rpm (wiertarka :), pamięci kingstona... i jego procek
nie chce chodzić nawet z szyną 200Mzh :(. Wstaje, ale windows
się nie ładuje, lub bardzo szybko pojawiają błędy.
Na 2090Mzh jest całkowicie stabilny.

3) 2600Xp+ Mobile. Miałem go przez jeden dzień.. dało się
zmieniać mnożnik w biosie, ale kręcił się bardzo kiepsko.
Nie chciał przekroczyć 2000Mzh!!

Aha.. wszystko testowałem na na płytach Abit NF7 2.0