Re: 400mhz a win XP?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 02:13:26 MET DST

Użytkownik "Proximus" <proximus84@wp.pl> napisał w wiadomości
news:c9dl8c$c25$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Może mu starczy Win98, ale on jest trochę dziurawy. Jak ktoś łączy się z
> internetem, to powinien choć trochę zadbać o bezpieczeństwo...
> ME nie jest najlepszy. Spotkałem się z opinią, że to najgorszy system
> Microsoftu. A W2K chodzi stabilnie, nie muli (przynajmniej u mnie). Poza
> tym jest zdecydowanie bezpieczniejszy niż Win98.
> Oczywiście każdy może mieć inne zdanie...

Ale jak widze Twoje zdanie jest oparte o jakieś dziwne źródła.
Akurat tak się składa, że obecnie większość wirusów i robaków jest
pisanych pod 2000/XP, więc średnie 98/Me są tu bardziej bezpieczne. Zaden
blaster lub sasser nie przejdzie.
A z tym, ze Milenium to najgorszy system bym sie też nie do końca zgodził.
Czasem na nim pracuję i jeśli użytkownik odpowiednio skonfiguruje system i
zachowa porządek (co zresztą jest obowiązkwe w każdym systemie) to będzie
chodził ładnie.