Re: 400mhz a win XP?

Autor: Meetom <meetom_at_cut-this.irc.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 09:04:51 MET DST

*Marco* wziął i napisał:
> [..]
> Ale jak widze Twoje zdanie jest oparte o jakieś dziwne źródła.
> Akurat tak się składa, że obecnie większość wirusów i robaków jest
> pisanych pod 2000/XP, więc średnie 98/Me są tu bardziej bezpieczne.
> Zaden blaster lub sasser nie przejdzie.

A co? Wszystkie wirusy pod Win9x nagle wyparowały? Prawda jest taka, że
obecnie większość wirusów jest pisana pod kątem MSIE oraz OE, ktore są
raczej niezależne od systemu (wiekszość osób ma nowe wersje). Poza tym
nawet jeśli nie powstają juz wirusy pod starsze Win to nie wierzę żeby
ok. połowa internautów była bez żadnego wirusa który by sie mógł
rozprzestrzeniać..

> A z tym, ze Milenium to najgorszy system bym sie też nie do końca
> zgodził. Czasem na nim pracuję i jeśli użytkownik odpowiednio
> skonfiguruje system i zachowa porządek (co zresztą jest obowiązkwe w
> każdym systemie) to będzie chodził ładnie.

Co do dzialania systemu - wiem tylko z opinii, że to porażka. Ja moge
powiedzieć najwyżej tyle, że przez kilka godzin nie chciał się
zainstalować na kompie sąsiada, ale ten sam komp "łyknął" Win2k w parę
chwil :)

--