Re: 400mhz a win XP?

Autor: Proximus <proximus84_at_wp.pl>
Data: Mon 31 May 2004 - 19:52:26 MET DST

Dnia 5/31/2004 2:13 AM, Użytkownik Marco napisał:
> Ale jak widze Twoje zdanie jest oparte o jakieś dziwne źródła.
> Akurat tak się składa, że obecnie większość wirusów i robaków jest
> pisanych pod 2000/XP, więc średnie 98/Me są tu bardziej bezpieczne. Zaden
> blaster lub sasser nie przejdzie.

To po co według Ciebie stworzone są programy antywirusowe? Oczywiście,
że MS Blaster czy Sasser są pisane specjalnie pod Windowsa 2000/XP, ale
musisz przyznać, że te systemy są bezpieczniejsze. Jeśli do tego
korzystasz z innej przeglądarki niż IE to Twój komputer jest lepiej
chroniony. Oczywiście zakładam, że jest zainstalowany firewall i
wszystko jest skonfigurowane OK.
A Windows 98/Me zginą śmiercią naturalną, podobnie jak Win 95

> A z tym, ze Milenium to najgorszy system bym sie też nie do końca zgodził.
> Czasem na nim pracuję i jeśli użytkownik odpowiednio skonfiguruje system i
> zachowa porządek (co zresztą jest obowiązkwe w każdym systemie) to będzie
> chodził ładnie.

Moi znajomi narzekali na Win Me. Jak tylko pytałem o ten system mówili
"nie instaluj tego"...

--
Proximus