Re: Temperatura dysku Seagate

Autor: kadi <kadi_at_ks.k.pl>
Data: Sat 29 May 2004 - 16:03:45 MET DST

Dnia Fri, 28 May 2004 20:46:42 +0200, Marco <notrue@interia.pl> napisał:

> chłodzenie. Jest proste wyjście - dajesz jakieś stre radiatory na górę
> dysku lub kupujesz odpowiedni radiator w elektroniku (ok 20 zł).
> Dodatkowo
> aby schłodzic go porządniej warto jakimś wentylatorem sprawić by przez
> radiator przepływało powietrze z zewnątrz obudowy. Ja dałem dodatkowy
> (wyciągający) wentyl pod zasilaczem i powietrze jest zasysane z otworu w
> obudowie właśnie nad dyskiem. Temp. zawsze między 20-30 st

u mnie baraccuda 120GB "normalnie" miala 43-45 stopni. tymczasowo polozylem
ja na dnie obudowy, na dysku polozylem radiator z jakiegos durona
i obok z 486 (tylko takie mialem pod reka)) aby jak najwieksza
powierzchcnia
odbioru ciepla byla. z boku jeszcze zmiescil mi sie wentylator (80x80)
ktory sobie bezszelestnie (5V) dmucha powietrze na te radiatory. przy
zamknietej
obudowie mam 35C, jak otworze to 32C ale to wina malej i kiepskiej
szczeliny
z przodu obudowy. to i tak duzo, wiec planuje zrobic sobie dodatkowa luke
3.5"
ze sporych radiatorow.

--
kadi
| komputer: procesor,plyta glowna, pamiec, monitor, grafika, hdd,zasilacz
i reszte tez mam :P |